Pages

Sunday, August 29, 2010

Mountain River

11 comments:

  1. Der skulle man ha vært:)
    Nydelig bilde Rune.

    Ha en fin dag:) Berit.

    ReplyDelete
  2. Der skulle jeg gjerne gått en tut med markstanga - istedenfor å sitte her foran PC-en!

    ReplyDelete
  3. Veldig fine landskapsbilder her nå! Et fantastisk perspektiv og "point of view"!

    Ønsker deg en flott søndag :-)

    ReplyDelete
  4. Excelênte blog e um admirável olhar fotográfico!! Cumprimentos!

    ReplyDelete
  5. Nydelig bilde med bra dybdefølelse :)

    ReplyDelete
  6. Flott landskaps bilde hvor du har fått frem den herlige dybdefølelsen! Farger/toner samt komposisjonen er fengende og "levende! well done;O)
    Line;O)

    ReplyDelete
  7. wow - first time on your blog - and deeply impressed
    you have fantastic photos
    this one looks like "endless nature"
    Claudia

    ReplyDelete
  8. Takk for kommentar hos meg. Utrolig flotte bilder du tar. Kunne hengt dem rett på veggen.

    Gleder meg til å følge deg videre :o)

    monica

    ReplyDelete
  9. Tusen trillioner takk for god ord på bloggen min, slikt varmer vettu, at noen liker det de ser .-) Virkeligheten er nok den beste uansett, men det er nå utrolig givende å arti også da med kamera rundt halsen :-) Alt blir så mye mer forsterket på en måte, og en ser detaljer en ellers kanskje hadde hastet forbi, hvem vet :-)

    Jeg drømmer meg nok bort her inn hos deg også, ukjent terreng, men som er en sann glede for øyet.

    Ha en superfin ukestart, snart helg igjen vettu.

    Anneklem

    ReplyDelete
  10. Ja, her ser jeg at du har tatt turen på fjellet. Ser også at høsten har begynt å melde sin ankomst.... og vet ikke om jeg helt liker at høsten kom så fort:( Kjenner alllerede høstlukten ute.... og synes rett og slett det er litt trist at sommeren er over... Men vi får glede oss over alle høstmotivene vi får mulighet til å forevige fremover!
    Herlige bilder fra fjellet her:) Flott foreviget! Ha en flott uke!

    ReplyDelete
  11. Herlig bilde og vanvittig flott terreng å gå i.
    ha ei fin uke!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails